ilooovehapisbut
1.sebab awk kan buah hati saya.
2.sebab awk kejut saya bangun setiap pagi. walaupun saya tidur balik lepas awk call tu. ngeh :P
3.sebab awk teman saya, penat penat awk pun awk masih senyum2 kambing masa tu kan?hee.
4.sebab awk ajak saya g Time Square.
5.sebab awk sudi ikot saya g Puncak Alam.
6.sebab awk sanggup datang KL semata mata untuk itu. *terharu
7.sebab awk sanggup teman saya amik angin area TS jam 7.15malam.
8.sebab awk dengar cakap saya. Awk tak buat benda yang saya tak suka. 
9.sebab awk faham saya, apa yang saya nak n apa yang saya tak nak.
10.sebab awk susah2 je beli baju paling mahal pernah saya pakai seumur hidup saya tahu? 
11.sebeb satu masa dulu awk pernah rebut saya dari ex kan? *Hahak kantoi
12.sebab dulu awk pernah datang dalam hidup saya
13.sebab dulu awk selalu jenguk saya
14.sebab awk saya yang tak lawa ni. 
15.sebab awk sudi teman saya berborak n tukar2 cerita taim gayut2.
16.sebab awk celebrate raya sama sama saya apa semua nye sama lah.
17.sebab awk sweet sporting kelakar comel :)
18.sebab awk sanggup bangun awal walaupun awk cuti semata mata nak kejut pakwe awk 
yang malas ni g kelas.
19.sebab saya pernah nak beli baju kat TS first date, tapi tak kessampaian kan awak? 
20.sebab awk ajar saya makan tapi saya tak nak kesian awak kan? :') 
21.sebab awk selalu datang dalam mimpi saye.
22.sebab saya selalu ingat awak. 
23.sebab kita pernah buat saya tergelak.
24.sebab awk pernah hadiah kan saya hati awak dekat saya.
25.sebab awk buat pic kita bersama sebagai pic profile ,fb, n merata rata la lagi.
26.sebab awk faham saya.
27.sebab awk seorang yang setia. seorang yang jujur.
28.sebab awk tahu yang saya sayang awak, kan? 
29.sebab kita beli baju sama sama. sweet :)
30.sebab awk tak pernah lupa siapa saya pada awk. 
31.sebab awk sayang saya.
32.sebab awk tak suka tengok saya sakit, walaupun saya selesema biase je pun awk. risau ye?
33.sebab awak dah sayang kan kita kan? oke saya faham
34.sebab kita pernah barkawan dulu dlu.
35.sebab awk suke makan makanan yang pedas macam saya. sweet nye :P 
36.sebab kita pernah skype sampai awak tak tido malam. 
37.sebab awk suka sangat nak lebam kan saya ye. blasah nanti tau la. hee.
38.sebab kita selalu gurau2 dalam telefon. mesti cipon menyirap tengok kite kan.hee.
39.sebab awk suke sangat buat saya senyum awak kate kita senyum comel. wah! 
40.sebab saya bahagia dengan awak.
41.sebab awk pernah suap air dekat mulut saya siap share lagi toe.haha 
42.sebab awak suka main kening dengan kita ^^ tingting. hahak
43.sebab awk tak pernah lupa mesej saya walaupun awk bz ke ape.
44.sebab kita pernah bukak puasa sama sama sampai pewot awk buncit.hehe 
45.sebab awk pernah tak pernah mengamuk dengan kita tapi hati awak tak tau lah.
46.sebab awk org first yang saya suka care tau yang lain semua tak leyy pakai :( 
47.sebab awk org 1st yang bawak saya pergi date pakai kemeja. haha suka kita tengok laki pakai kemeja aww. 
48.sebab awak ade cita cita.
49.sebab awk nak hidup dengan saya
50.sebab saya pernah curi hati kita tapi tak dapat dulu sekarang dah dapat ngeh :P

saya sayang awak sebab saya ikhlas. jujur saya kata kan, awak adalah segalanya buat saya.maafkan saya atas ape yang pernah berlaku dahulu. saya JANJI, apa jua yang berlaku lepas ni, PERCAYA lah, hanya awak yang saya sayang sangat-sangat. saya tak kisah kalau org lain nak cakap entri saya kali ni JIWANG ke ape, yang penting saya nak awk tahu yang saya betul betul ikhlas dengan awak. walaupun kita jauh, yang penting hati kita dekat kan? 
ILYSM dear muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :'*


Older PostNewer Post

Diary Profile Affies Stuff


The Disclaimer

Photobucket
I share stories here. I hide secrets here. I cry here. I laugh here. I keep memories here. This is my second home. Mind your own business please?