Beneeefit :')
Assalamualaikum ,
Wah, untung lah dapat boyfriend, pagi - pagi die tolong kejut kan. *Tengsss (Y) biyy iloveyou muaaaaaaaaaaaah somuch. Hee ^^ and bie kejur awal gile pukul 5.30 dah kejut wow! Tapi takpe lah sayaaang hargai biyy kejut sayaaang... Mybe bie tak nak tengok sayaang kena denda kot macam hari ke4 sekolah, Haiyoooo manyak malu wow! Sayaang menangis kot time sampai kat sekolah dah pukul 7.36pagi dah lah harisnin lain lah hari biasa bule lah tahan ini tak harisnin juga aku kena : ( Aku pikir dah tak mau pergi sekolah dah mau balik je rasa air mata dah mengalir time turun dari kete btw mummy bagi semanggat kat aku,die tunggu aku sampai masuk sekolah. Alhamdulilah. Huh, gile pengawas datang lewat perangai macam mawas je :'/ Tapi takpe lah hari ke4 dah kena puji dengan cikgu.Sukasukesuki lah masuk class time first period, masuk lambat wow. Btw cikgu bm pun tak marah, aku pun beradap dengan die time masuk class bukan main lagi aku baik gile bagi salam and tunggu sampai cikgu kate masuk baru aku masuk. Hee ^^ *Die paham aku wei sebab terlambat masuk class die ada ada pejumpaan pengawas nak agih kan tugasan. Mase period ke2 cikgu agama pulak masuk guru class sendiri pulak, Haha kitorang buat taik je dengan die tak perdulik langsung dengan die kesian cikgu to penat je terang kat depan kitorang simbang kat belakang buat hal sendiri... Maaf cikgu, ketua bengok oh! Lagi 5 minit nak rest die kate dah rest apa lagi dapat lah keluar awal. Hurayyy, tapi shitt -,= ada mamat 3 ekor nie halang jalan aku sengaje cari pasal nasib baik kau besar aku hormat kau kalau tak dah lame kena dengan aku wei! Budush -..- gile =.- mampus =,+

Hari ke4 sekolah meyy penat kot dengan kerja rumah + homework banyak gile kot bak kate cikgu biar lah banyak asal kan kamu nak jadi pandai RIGHT? Omaaaigud, Hmm --' ylhaa cikgu! Nak pengsan tengok keje sekolah banyak gile kot, Haiyooo... Nak tidur pun tak dapat kena siap kan keje - keje rumah. Terpakse btw mummy tak ada pergi makhamah turun naik selesai kan kes penceraian die : ( Tak pe lah I help you mom. Sorry my hubby tak dapat nak buat lawak or gurau dengan die and buat die tertunggu macam tunggul pulak kan? Sorry again tau biyy :'/

Terimakasih ,
Biyy selalu percaye kan sayaang and biyy baik sangaaat oh! Selalu mengalah dengan sayaang. Sayaang buat apa pun biyy terima je kan? Tapi semu to sayaang gurau je lah jangan ambik hati oke. Sayaang buat to semu nye untuk hibur kan biyy tak make you sad gloomy dismal depressed somber glum moody depressing sombre semu to. Oke, Hmm --' and sayaaang selalu ingat kan biyy dekat mane - mane sayaang ada, sayaang nampak biyy ada dekat dengan sayaang. I trust you, btw you love me? oh I know you love me btw I love you more than :'* muaaaaaaaaaaaaaah ApisayaangFatihah FatihahpunlagisayaaaaangApis tau! Suka dengan care die best kira nye satu kepale juga lah same - same ganas Hee ^^ btui tak wei? Haha, bak kata kita jodoh tapi bodoh Hee ^^ oke lah to aku setuju :') Muaaaaaaah gile!

kBhai -,=
sayaaang kau ketat ketat ketat mushi. Miss you soo much gile! Muaaaaaaaaaaaaaaah


Older PostNewer Post

Diary Profile Affies Stuff


The Disclaimer

Photobucket
I share stories here. I hide secrets here. I cry here. I laugh here. I keep memories here. This is my second home. Mind your own business please?