Facebookeeers :')















Assalamualaikum :') Nie Faceebook paling meenyemakk kot. Serabut kan tengok benda alaaah nie? Gilo sudah kalau tgk click profile aku page like Haha. Kau ada kau tk ada kan? *Aku dah tahu dah aku saje je :p Aku memang suka semak samun tk ada lol kosong je kalau orang masuk Faceebook aku nie. Aku bukan nye hape saje nk cari kawan lebih. Tak salah kan -,- Aku bukan hot macam kau sangat biasa je orang tengok macam aku keluar to. Asal kan aku tak kacau lubang buntot kau to Hee ^^ Aku suka kawan ramai - ramai tk ada lah orang kate kita nie sombong sangat kan and aku tk kisah lah kawan dengan sape if beruk -,.- nak kawan dengan aku pun tak ada kisah lol asal kan die baik tak macam hati busuk sibuk je buzy body pasal orang kain sendiri terlondeh tak mau pulak perasan orang lain pulak kau nak perasan.. Haiyyyy! Itu macam kah kau nie? Tak ada otak punye olang, jangan nak mengata orang awak dengan die same je tak ada yang kurang and tak ada yang lebih. FAHAM
Nobody noperfect try to perfect

KBhai -,-


Older PostNewer Post

Diary Profile Affies Stuff


The Disclaimer

Photobucket
I share stories here. I hide secrets here. I cry here. I laugh here. I keep memories here. This is my second home. Mind your own business please?