Neew :')

Apis 


Nur Fatini Humaira 



Heyy. Morning harini aku bangun pagi terus mandi semate - mate -,- mau edit blogger and picture than guys yang banyak tolong edit kan nie wah aku buat blog aku ntah apa - apa ntah ==' buruk kot so sekarang Alhambulilah :') Haha so sekarang sempurna mcm yang macam aku nk! Kau ada? Kau tk ada kan so go on lhaa pie buat lol. Aku bukan lhaa segunuis macam korang lhaa, Tapi yang penting aku belajar sikit nk buat blog nie Hoho -,- Btw thanks awak tolong kita. Kita tk sempat nk berkenalan lagi kan totop saya dah suruh edit blog Haha ==' Soorry ekk, awak kacau je. Kita tk pandai sangat bab - bab nie oh kita pandai time belajer je Hee ^^

Wow, lupe pulak homework pun kena buat juga kang ada pulak nie makan die. Tau -tau je lhaa cikgu sekarang kan dah kerek sikit Hehe nk ajar anak murid jadi cemerlang konon nye :') Btui tk cikgu? Kasi kening naik sikit ^^ Apa ntah lagi sudah dapat buku text omaaaiguss! Kena lhaa buat terutama sejarah lhaa bro cikgu akan terang and bagi latihan je. Note buat sendiri kalau tk buat berampus =..= dari claas saya! Atau pun kamu nk penaltek satu keje kamu tk siat 2 penaltek kamu kena kalau 10 keje kamu tk siap kamu kali kan je lhaa. Hamboyy kau 20 penaltek kau dah pungut untuk mase die, belum lagi yang lain. Haiyooo... Sungguh gile kan naik fom4 nie? Belajar pun kena teraaas sikit bukan zaman kanak - kanak dah, dah habis mase nye zaman kanan - kanak kau to ingat sikit kau to fom4 buat care matang sikit lol *saje je kita dah tahu dah :P

KBhaii -,-


Older PostNewer Post

Diary Profile Affies Stuff


The Disclaimer

Photobucket
I share stories here. I hide secrets here. I cry here. I laugh here. I keep memories here. This is my second home. Mind your own business please?