Agaaaain :'(


HIHI awak *dongakkkepala* *mukaseriously* hmm :/ kita sudah tinggal kenangan dengan hapis -.- kita orang dah break buat kali kedua yeaa awakk saya tahu saya semenawan apa yang ingin kan than awak terlalu hayaaal dengan bbm awakk sampai awak sangup couple dengan seorang perempuan hamba Allah , tapi tak pelahh dah kita berakhir dekat situ jehh saya kiranya merdeka and haritu pun hari raya and hari kebangsaan awakk bagi hadiah kat saya yang besar untukk hari kemerdekaan takpee apis thanks for everything anyway kita bolehhhh jadi kawan kan *angkatkening* teah tak kisah teah simpan lagi text last apis .
 
Legaa sikit hati teah bila apis jujur yang apis ada someone nii hati nak terima ke tak memang payahh tapii tak itu semua dugaan mungkin ada yangg bolehhhh jaga teah lebih baik bukan bermaksud apis takk baik . Apis kena belajar tentangg menghargai orangg tersayang , cikgu cakapp bila kita duduk jauh baru kita terasa nakk hargai , bila dudukk dekat comform kita muakk selalu jumpa . Bila kita jauh selalu ingattkan dia apa lah semua tuhh sayanggkan dia baru tau kita nakk hargai dia bila dia ada depann mata kita slalu bertekar tak pikir apa yg kita buatt takk pernah nak menghargai dia , itu lah beza kita duduk jauh atau dekat denga aura terselahkan takpee semuanya itu kenangan manis kita kan apis butt tak pernah tinggal perkataan ini walaupun kita clash kan iloveyou so much mushi . Kita pun couple takk penah gaduhh masing masing faham , kadang kadang teah suka menyakatt apisapis kan haha jahahaha kan teah nii hish >< apalah suka jee buatt apis haha tapi apis tetap sabarr alahai sorry apis bergurau manja . Time jumpa apisapis suka main kening haha macam kening shin chan teah kata kesian jehh haha rindu dohh dengan kau -.- takpee hope you happy dengan si dia sayang kan dia macam mana apis sayang teah dulu tuhh okayy . Huh imissinyou the moment together on the keyyel :*


Older PostNewer Post

Diary Profile Affies Stuff


The Disclaimer

Photobucket
I share stories here. I hide secrets here. I cry here. I laugh here. I keep memories here. This is my second home. Mind your own business please?