Him :)

Haaii , assalamualaikum ? Nampak tak katt atas tuhh siapa yeaa dia muhammad zayn danial , dia dah lamar kita omaigusss haha dia mintak couple lah 21/09/2012 pukul 8:30 malam haha ohsem gilaa kita orang tak kenal pape pun tiba tiba jehh dia mintak couple see tuhh cek gatai sangatt pie tegur dia kenapa tengokk dia nak kat kita haha first kenal dia dari twitter burung biru haha dia tweet tada sapa ke nak mention than maiih sini aku tweet dia aku cakapp orang disini ada terus kitorang mengatai nohh main kingkong gorilla aduyaii kwaja kwaja dia start dulu panggil kita camtuh -.- habis asyikk kena jehh aku nii malangg betul --' lepas manja hari yang sama dia dah nak logout dia tanya ada whatsapp takk teah kata lahh ada sekali dia main post number dia omaigusss omaigusss mula lahh dia kenalkan diri dia kat situ hehe tak terjangka pun dia duduk dekat ingatt kan duduk keyyel rupanya sejekal je bezanya -..- hampikk betul haha bukan main beriyeaa lagi aku dah pasrah kat dia haha yeaa lahh kalau nak jumpa bolehh tapi kena ada transport lahh kan nak pie sana huh sekali last last dia duduk omaigusss haha . But dia nii bolehh tahan manja gedikk juga lahh kalau dapat nii habis aku kena gomol -.- haiyaa . Aku dah tahu dah mesti kau nak gomol punya muka aku haha bak kata dia aku macam gorilla alahai lepas tuhh bolehh pulakk dia tahu dulu orang suka panggil aku apa -.- hisssh malu dohh kau nii jangan lahh mengata lagi hisssh aku sepakau laju laju kang bak kata hang terus masuk dalam hati eh eh --' macam tuh pulak yeaa haha .

Dengan secara langsungnya bermula kita dari situ baru kenal sehari dah mintak couple nampak permainan dia haha masing masing dahh jadi ulatt bulu panjatt lidi nak buat amconer tuhh terima je lah haha . Walaupun baru sehari kitorang kenal kenal nak rapat kan silaturahim dia mintak couple wow :o menjeritt aku tiba tiba dia mintak couple dah lahh line macam hapee jee menyirap aku tunggu whatsapp tuhh masuk hisssh -.- nasibaik bolehh sabar separuh iman kihkih :3 awak kena tahu saya nie jenis selamba jehh haha bantai jeh pape nak kata main lepass apa wae kisah hehe asyik manja jee busann lahh juga kan kan soo better secara sempoyyy jehh wae tak kisah lah asalkan lue happy juaa kihkih :3 anyway saya terima awakk muhammad zayn danial but iloveyou !


Older PostNewer Post

Diary Profile Affies Stuff


The Disclaimer

Photobucket
I share stories here. I hide secrets here. I cry here. I laugh here. I keep memories here. This is my second home. Mind your own business please?