ilooveeHaikalHarithbut
ツ sebab awakk mengatai dengan sayaa nohh *omaigusss, tergugat iman ku hahaha
ツ sebab awakk orang pertama sayaa terima secara face to face *bangga kan?
ツ sebab awakk ialah carta hati sayaa
ツ sebab awakk suka layan saya
ツ sebab awakk suka telepon malam malam bergayut berjam jam sampai tidur late -.- *ngehh : p
ツ sebab awakk selalu habis duit beli topup semata mata nak dengar suara kita *alahai --' terima kasih awak :' )
ツ sebab awakk sudi teman sayaa berborak
ツ sebab awakk suka story mory, share care, kutuk maki : p

ツ sebab awakk suka repp *kelakar juga
ツ sebab awakk bagi lagu special untuk sayaa *i stalk u profile
ツ sebab awakk suka nyanyi
ツ sebab awakk suka ugut saya kalau lepas otp saya unline tak tidur perkataan "MAJUK SAMPAI MATI" *sengaja kan -..- yelah awak
ツ sebab awakk suka bash kita time otp *kwaja kwaja kwaja
ツ sebab awakk ngekngada hahaha : p
ツ sebab awakk suka merepek and buat lakar lakar *terselah aku nii gelak bhahaha -.-

ツ sebab awakk selalu tidur dengan saya lepas otp *so sweet hihi
ツ sebab awakk satu kepala dengan saya * no no no bukan bercantum but mak bapak lain lain kihkih : 3
ツ sebab awakk sempat intai whatsapp saja je nak mengacau *ada jelah dia nii
ツ sebab awakk selalu ingat saya
ツ sebab awakk selalu stalk saya dekatt twitter whatsapp facebook *haha kantoiiii : p
ツ sebab sayaa sayang kan awak *percaya tak? If tak percaya takpee awak yang rugi hihi

ツ sebab awakk faham sayaa
ツ sebab awakk gosip *kalah girls
ツ sebab awakk kuat mengadu *takpee selagi saya ada saya dengar cerita awakk
ツ sebab awakk suka buattt saya tergelak *habis terserlah bhahahah saya sebagai perempuan hihi : p
ツ sebab awakk suka tengokk saya senyum :')
ツ sebab awakk kuat jealousse dengan saya bila saya unline *okayy saya tahu saja nak buat awakk saya kat saya lagi bukan nak buat menyirap kan awak
ツ sebab awakk tak sukaa tengokk saya sakitt, walaupun saya sakit perut biasa je : 3 *awak risau yea? Im okayy biasa je pun dah selalu sangattt
ツ sebab awakk dah sayangkan kita kan? *eceh eceh --' malu lettew kihkih : *
ツ sebab awakk sayang saya bukan nafsukan? *alhamdulilah :')

ツ sebab awakk kita pernah ada hubungan abang adik angkat
ツ sebab awakk suka makan apa yang saya suka *alahai -.- okayy lah macam tuh senang nanti time kawin saya nak masak untuk awak
ツ sebab awakk nii ada perasaan *kalau nak tahu kenal dengan dia

ツ sebab awakk bolehhhh terima dengan keadaan sayaa
ツ sebab mata awak buat saya tergoda hehe *sepet maa
ツ sebab your body sexy *omaigusss haha i like : *
ツ sebab awakk romantikk
ツ sebab awakk suka kuat bergurau dengan saya :')

ツ sebab awakk suka memilih juga bila makan : p hihi
ツ sebab awakk dengan saya banyak persamaaaan :")
ツ sebab awakk tak berkira sangat dengan saya
ツ sebab awakk baikk dengan saya *mungkin saya idaman awak soo awak jaga hati saya yeaa taku terlepas? Ha ha --' kantoiiii sudah
ツ sebab awakk pandai tarikk hati saya dengan gelagat comel awakk tu *suka suki :')
ツ sebab awakk suka buat muka buruk but comel sampai saya gelak
ツ sebab awakk nii kuat merajuk jadi saya kenalah pujuk *eleh -.- ngekkkngada nyaa awak

ツ sebab awakk sanggup datang puncak walaupun masing masing tadaa duit *rindu sangattt lettew yeaa : *
ツ sebab awakk bawak saya pergi jalan jalan than snepictures kita kita hihi *bestt syok sangattt awakk
ツ sebab awakk korbankan duit untuk sayaa walaupun duit tengah pokeii stay juga nak keluar dating *terima kasih awak
ツ sebab awakk rajin care pasaal saya
ツ sebab saya lah awak kena marah dengan dad balik lewat :' ( *kesian awakk, sorry : *
ツ sebab awakk dengar cakap saya
ツ sebab awakk tahu apa yang saya tak suka bila nakk buat something error : D
ツ sebab awakk nak sweet dengan saya *eh eh --' pun boleh maa :' D
ツ sebab awakk baik sanggup keluarkan duit alaun belajar semata mata nakk jumpa saya *takpee awak simpan jelah saya tak kisah asalkan awakk ada dengan saya dah cukup 
ツ sebab awakk tepati janji
ツ sebab kita pernah mimpi benda yang sama *hope benda tu cuma hayalan kita and elakkan kalau boleh

ツ sebab awakk nak picture kita bersama setiap kali jumpa *alahai -.- semua orang tengokk jelly : 3 kan kan hahaha
ツ sebab awakk mengajar saya setia
ツ sebab kita pernah keluar pakai baju sama *terlebih sweet nya nampak kita kan hihi : p
ツ sebab awakk tak pernah lupa siapa saya pada awak dulu dengan sekrang

ツ sebab awakk malas pergi class sampai kan awak nak berhenti tu -.- *hope bukan sebab saya
ツ sebab awakk nak hidup dengan saya
ツ sebab awakk pernah dukung saya *terkejut saya bila awak dukung dekat i-Cty nasibaik camera tak jatuh -.-
ツ sebab awakk nak sangattt jaga saya *alhamdulilah :') ada pun
ツ sebab awakk satu masa dulu pernah nak mengayat saya tak dapat now dah dapat *hahaha suka lettew yeaa
ツ sebab awakk dah curi hati saya sekrang *ngehh : p
ツ sebab awakk marah saya untuk betulkan kesilapan *yeaa awakk, thanks
ツ sebab awakk selalu sabar dengan saya buat awak kan? *saya mintak maaf
ツ sebab awakk kuat bash saya bila otp *takpee saya suka
ツ sebab tu saya pilih awakk


Awakk nampak kan semua yang dekat atas? Berapa banyak ribu juta puluh sebab semua tu takk penting tapii saya nakk awakk tahu nii saya sayang awak ikhlas memang, ikhlas memang tak boleh cakap but thanks for everything that all for me : * i respect you but your my love very jenious gentle awesome more than :') Saya couple dengan awakk bukan kerana kemewahan awak, kekayaan awak sebab saya suka dengan cara awakk, duit mana mana boleh cari dia berputar macam bumi dengan landasan.

Itu semua tak penting yang penting diri bie muaah iloveyou so much ikan buntal peyut buyotttt comel hehe jangan lah marah saja je mengejek dia *peaceyow* suka tengok dia hisssh --' semua nyaa lah rindu dong sama awakk, okayy buy the way muaaaaaaaaaaaaaaah Muhammad Haikal Harith bin Mohd Azmi : *


Older PostNewer Post

Diary Profile Affies Stuff


The Disclaimer

Photobucket
I share stories here. I hide secrets here. I cry here. I laugh here. I keep memories here. This is my second home. Mind your own business please?