ThirdddmeeetwithHaikal

Assalamualaikum,
Wahh, nampak gayanyaa tiap tiap week kita jumpa kan kan. Haha gatai benor abang nii yeaa haha kidding adik tahu lah abang nak jawapan tu kan kan haha but malam malam abang call adik, adik suka mengelatttt dari nak bagi jawapan tuh haha i'm sorry brother's haha sengaja je but now your are now my brother's anyway you are my hubby...

See time nii dah senja nak magrib kita boleh lagii snepictures katt tasik tu orang usya je kan tahu dah jeles sebab awakk nak lamar saya :') haha but stay tak menjadi juga pape pun nak snepictures awakk asyik buat muka hodoh je haha kidding saja buat kita gelak sebab nak tahu sangatttt kan nanti gambar kita je yang hodoh huh : p

Dekat jejantas pun jadi yeaa awakk kita snepictures again haha soo sweet gila, awakk buat muka habis saya nak tergelak jee eeeeee --' tarik hidung kang asyik awak je tarik hidung kita -.- kita pun nak juga haha.

Ngekngada nyaa lah awak yeaa dekat i-Cty -.- hisssh nasibaik tak jatuh camera tuh awak dukung kita huh see see lah ngekngada nyaa huh nak manja manja depan orang ramai lah kata nyaa eeeeee >< malu tahu -.- apa lah awakk nii eeeeee ><

Dia nii sengaja je kan dah lah buat muka tak bersalah pang kang huh --' but jangan campak aku sudah time dukung tu grr ! Nanti sakit bontut eden haha

Wow wow aku tertutup tempat pernafasan awakk lah sorry bro haha : 3 but kwaja kwaja dia campak nya aku dekat bawah sakit doh muntot -.- grr ! Nanak tawan haha ngekngada kejup time tu but awakk capai tangan kita suruh bangun mybe takut kotor haha : p bior jelah huh.

Hehe malu lah dengan awak, tadi kita tutup muka awakk dengan ketiak kita nasibaik lah tak pengsan kan kan haha sungguh kejam betul aku buat kau kan hehe kita muka bersalah sebab tu lah tahu malu awakk je suka sangattt mengusik kita but tak malu : 3 grr ! Geram je dengan awak nii hisssh !


Huh awakk dukung saya again but time nii dah nak balik, nak sampai dekat kete last pictures kitorang keluar for the today sehari suntuk itu pun stayy tak puas lagii -.- huh but sweet kan dia haha suka sangattt.

tingtonggg,,,
Okayy but now aku terima kau pada hari Sabtu waktu 7.40 malam baru lepas magrib tu haha tarikh 22/12/2012 they are Muhammad Haikal Harith bin Mohd Azmi sebagai boyfriend saya in more than jaga lah hubungan kita elok elok okayy insyAllah that akan menjadi more than yang tak disangkakan. Haikal Harith saya pun sebanarnya suka dekat awakk : * but malu nak berkata kata hanya mampu menunggu awakk yang lamarannya saya :') iloveyoubiesofacingdamnmuch hehe muaah pipi kiri muaah pipi kanan and muaah again pipi kiri : *




Older PostNewer Post

Diary Profile Affies Stuff


The Disclaimer

Photobucket
I share stories here. I hide secrets here. I cry here. I laugh here. I keep memories here. This is my second home. Mind your own business please?